Palautukset & hyvitykset
Jotta voit saada rahan takaisin, tuotteesi on oltava samassa kunnossa kuin sait sen – käyttämätön, alkuperäisissä pakkauksissa ja tunnisteet paikallaan. Sinun on myös esitettävä kuitti tai osto todisteeksi.
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä meihin. Jos palautus hyväksytään, lähetämme sinulle palautustarran ja ohjeet siitä, miten ja minne lähetät paketin. Palautuksia, joita ei ole ensin pyydetty, ei hyväksytä.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää palautuksesta.
Tarkasta tilauksesi heti sen saavuttua ja ota meihin yhteyttä välittömästi, jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos olet saanut väärän tuotteen. Näin voimme selvittää ongelman ja korjata sen.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, nopein tapa on palauttaa se ja tehdä erillinen ostos uudesta tuotteesta, kun palautus on hyväksytty.
Hyvityksen saatuamme ilmoitamme sinulle, onko se hyväksytty vai ei. Jos hyväksytty, saat rahat takaisin alkuperäiselle maksutavalle. Muista, että pankkisi tai luottokorttiyhtiösi saattaa tarvita jonkin aikaa hyvityksen käsittelyyn.